Державна архівна служба України приділяє значну увагу задоволенню інформаційних потреб суспільства і держави.
Базуючись на ціннісних орієнтирах прозорості та відкритості, Державна архівна служба України інформує про започаткування нової рубрики #питання_відповідь, що буде поновлюватися щосереди на вебпорталі та на офіційних сторінках Укрдержархіву в соцмережах.
Рубрика #питання_відповідь започаткована з метою надання відповідей на актуальні питання користувачів та розширення [рамок] змістовного наповнення вебпорталу та соцмереж, як платформа ефективної комунікації з громадянами.
Питання: Як дізнатися в яких архівах які фонди/документи зберігаються?
Питання: Чи можливо зберігати особові справи виключно в електронній формі?
Питання: Що таке забезпечення користувачів документами страхового фонду?
Питання: Які документи засвідчуються в Державній архівній службі України?
Питання: Як оформити заявку на забезпечення копіями документів страхового фонду?
Питання: Як правильно оформити звернення до архіву?
Питання: Чи є послуги з використання страхового фонду документації платними?
Питання: Як розпочати вивчення власної сімейної історії (генеалогічне дослідження)?
Питання: Як зареєструватися для роботи в читальному залі архіву?
Питання: Як відбувається віднесення документів державних архівів до унікальних?
Питання: На яких носіях інформації виготовляються копії документів страхового фонду?
Питання: Які документи дають право на вхід до приміщень архіву?
Питання: Яка періодичність проведення планового перевіряння наявності та стану документів в архіві?
Питання: Як оформлювати акт про знищення документів?
Питання: Чи виконує Державна архівна служба України завдання у сфері національної безпеки та оборони?
Питання: Чи треба вводити в дію нову номенклатуру справ районної військової адміністрації?