• In English
  • Державна архівна служба України
    Офіційний вебпортал органу виконавчої влади

    Портал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції
    надсилати на tsdea@arch.gov.ua
    Питання: Що таке забезпечення користувачів документами страхового фонду?
    Опубліковано 6 жовтня 2021 року о 15:05

    Відповідь: Забезпечення користувачів документами страхового фонду – це комплекс заходів  щодо  відтворення комплектів документів з мікроформ СФД і передачі їх користувачам відповідно до їх заявок.

    Забезпечення користувачів документами страхового фонду ґрунтується на законодавчій та нормативній базі України: статті 15 Закону України «Про страховий фонд документації України» , вимог ДСТУ 33.401-2015 СФД. Порядок забезпечення користувачів документами страхового фонду.

    Користувачами документів страхового фонду можуть бути суб’єкти, які використовують СФД України:

    • міністерства;
    • центральні органи виконавчої влади, органи влади Автономної Республіки Крим, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування (далі − орган влади);
    • юридичні та фізичні особи, які здійснюють підготовку і постачання документів для формування та ведення СФД України (далі – постачальники документів);
    • інші юридичні та фізичні особи, які засвідчили своє право власності на документи страхового фонду.

     

    #питання_відповідь